Dostava i povrat

Dostava naručenih proizvoda

Daphne vrši dostavu proizvoda preko partnerskih kurirskih službi, u roku od 2 do 4 radna dana. Većinu pošiljki naši kupci dobiju već sljedećeg radnog dana ukoliko je riječ o frekventnim područjima isporuke.
 
Izuzetak su proizvodi koji se posebno naručuju ili trenutno nisu na zalihama. Rok dostave za takve artikle je uglavnom 30 dana ili prema dogovoru sa kupcem. Ukoliko dostava nije moguća u predviđenom roku o tome ćemo vas obavijestiti i navesti očekivani datum.
Dostava se vrši na adresu koju je kupac ostavio prilikom online narudžbe. Ukoliko u trenutku dostave kupac nije kod kuće sa kurirom se dogovora o novom terminu. Subotom i nedeljom se dostava ne vrši. 
 
Cijena dostave: Troškovi dostave za sve narudžbe ispod 175,00 KM su 7,50 KM, a za narudžbe preko 175,00 KM dostava je BESPLATNA. 

Kašnjenje dostave / dostupnost proizvoda

Mi uvijek želimo da budemo najbolji i zato naše kupce uvijek stavljamo na prvo mjesto. Ali ponekad, usljed više sile, dogodi se da dostava kasni, o čemu ćemo vas blagovremeno obavijestiti. Ako naručeni proizvod nije dostupan, uslijed neslaganja zaliha, zadržavamo pravo da otkažemo dostavu. Ukoliko ste narudžbu već platili, novac će vam biti vraćen. U slučaju da naručeni proizvod uskoro stiže na zalihe, nudimo mogućnost da vam proizvod dostavimo po pristizanju, po istoj cijeni koja je bila aktuelna u trenutku naručivanja.

Proizvodi koji nisu dostupni

U izuzetnim slučajevima može se desiti da nekih proizvoda više nema na zalihama. U tom slučaju, u internet prodavnici www.daphne.ba ti proizvodi će biti jasno naznačeni. Ako želite da znate kada će proizvod ponovo biti dostupan, pozovite nas na broj +387 36 314-045 ili nam pišite na info@daphne.ba. Ukoliko proizvod nije dostupan, ne možete ga naručiti online.

Vraćanje proizvoda

Kupac u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ima pravo da u roku od 15 dana od prijema proizvoda, odustane od kupovine/narudžbe, uz dopis kompaniji, bez navođenja razloga svoje odluke. Obavještenje o odustanku od kupovine, kupac može poslati kompaniji na e-mail info@daphne.ba, kojom se potvrđuje da odustaje od kupovine. 

Ukoliko iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni naručenim proizvodom, isti možete vratiti u roku od 15 dana (u orginalnoj ambalaži uz priložen račun) u zamijenu za novac ili isti zamijeniti za neki drugi proizvod u roku od 30 dana (u orginalnoj ambalaži uz priložen račun).
U slučaju zamijene proizvoda za drugi, troškove dostave u iznosu od 18KM snosi kupac, dok su troškovi dostave u slučaju povrata novca 25KM. Ako ste ostvarili besplatnu poštarinu prilikom kupovine, u slučaju povrata proizvoda, iznos koji vam se vraća se umanjuje za iznos dostave od 7,50KM. Proizvode vraćamo putem brze pošte. Ukoliko proizvode vraćate poštom koju sami odaberete, niste dužni snositi troškove dostave iz našeg pravilnika i u tom slučaju vam se novac uplaćuje na vaš žiro račun. U slučaju greške prilikom naručivanja, kupac narudžbu može poništiti pozivom na broj telefona 036/314-045 ili na mail adresu info@daphne.ba.
 
Proizvodi se moraju vratiti neoštećeni i u nepromjenjenoj količini. Ukoliko je proizvod oštećen, pokvaren ili se količina smanjila, reklamacija se ne može prihvatiti.
 
Kod odustanka od kupovine, gde je iskorišten bilo koji promocijski kod, ta sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se kupcu. Na tekući račun kupca, vraća se isključivo uplaćen novac. Povrat novca se radi najkasnije 15 dana od prijema dopisa o odustajanju od kupovine. Zbog efikasnosti, evidencije i tačnosti vraćanja sredstava, povrat novca se radi isključivo na tekući račun kupca. Vraćanje plaćenog iznosa se ne može raditi gotovinski.
 
Adresa za vraćanje proizvoda:
Filibeli d.o.o – Mostar
Kardinala Stepinca bb, 88000 Mostar
Mepas Mall / 3. Kat
Bosna i Hercegovina

Greške na proizvodu

  • kada proizvod nema svojstva koja su potrebna za njegovu normalnu upotrebu;
  • kada proizvod nema svojstva koja su potrebna za njegovu osnovnu namjenu zbog koje ga kupac kupuje, a da je prodavac pri tom znao za tu grešku, odnosno trebalo bi da zna;
  • kada proizvod nema svojstva i karakteristike koje su bile navedene ili propisane;
  • kada prodavac isporuči proizvod koji ne odgovara opisu koji je naveden za taj proizvod. 
Prodavac kupcu mora isporučiti proizvode u skladu sa dogovorom i odgovara za nedostatke na proizvodu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Kupac ostvaruje svoje pravo u slučaju nesaobraznosti proizvoda, ako o tome obavijesti proizvođača u zakonom predviđenom roku.
 
Kupac koji je pravovremeno obavijestio proizvođača o nesaobraznosti, ima prava zahtjevati da:
  • se otkloni greška na proizvodu
  • nesaobrazan proizvod zamijeni za ispravan proizvod
  • mu se vrati novac
  • Procedura kod nesaobraznosti proizvoda
Kupac u zakonom predviđenom roku mora obavijestiti prodavca o nedostacima/nesaobraznosti proizvoda, pisanim putem sa svim detaljima i da o trgovcu pošalje nesaobrazne proizvode. Kupac je u obavezi da proizvođaču dozvoli pregled proizvoda koji vraća usljed nesaobraznosti.
Prava potrošača/kupca u situacijama nesaobraznosti proizvoda uređuje Zakon o zaštiti potrošača.
 
Troškove transporta snosi pošiljalac, ukoliko nije unaprijed dogovoreno drugačije.
Pošiljke sa otkupninom neće biti prihvaćene. 
 
Molimo da nas o vraćanju proizvoda, unapred obavijestite na: info@daphne.ba.